3 Eylül 2012 Pazartesi

The Dark Knight Rises


            
Eveeett uzun bir aradan sonra nihayet serinin son filmi sinema salonumuza geldi ve izleyebildim.Türkçe dublaj izlenmemesi gereken bir film olduğunu altını çizip hatırlatalım.Öncelikle Christopher Nolan'ın elinden öpüyorum saygıyla abi eğilirim önünde yani şurada olsa.Gerçekten etkileyici ve her filmde olduğu gibi bu filmdede teknolojik yükseliş devam etti adını bilmediğim(helikopter desen değil uçak desen değil) değişik bir batmobile kullanılmıştı, ayrıca kedi kadının kulladığı topuklu ayakabılarıda harika düşünülmüştü.Efektler denince zaten bir şey söyleyemiyorum, alıştım çünkü C.Nolan işini ciddiye alan birisi bilgisayar ortamında yapılacak nesneyi ya da bi yeri platform'a dönüştürüp çeken bir abimizdir.Bunun dışında hikaye yine harikaydı seriye göre.Çünkü bi film olarak alırsak yetersiz olurdu bane nasıl çıktığı kim olduğu v.s gibi sorulara cevabı pek olmadığından ama ben beğendim 10 numara 5 yıldız Nolan abimizede selamlar umarım 2 yılda bir film çıkarma geleneğini sürdürür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder