17 Şubat 2012 Cuma

O Yaşıyor


Başlığa aldanmayı bende isterdim elbette.Belki öldü ama hala yaşıyor bir yerlerde.O'nun pop'a sağladı katkı azımsanmayacak kadar değil.O bir efsane.O MİCHAEL JACKSON.

Herkes dinlediğini söyler ya da herkes onun hakkında fikir sahibidir dünyada.O'nun öldüğü gün (25 haziran 2009) sabah uyandığımda gerçekten iğrenç bir gün olacağını anlamıştımki.Gazeteyi açmam ile beraber bunu öğrendim.Sonra Youtube açtım defalarca O'nun şarkılarını dinledim.Çocukluğumda Şahit olduğum konserleri vardı ama hiç bilinçli olarak seyretmemiştim.Belkide o yaz ya da şu anda hatırlamadığım bi zamanda Londra'da konser verecekti büyük bir turne olacaktı, hazırlıklar neredeyse bitmişti.Malesef doktorunun yazdığı ağır ağrı kesiciler yüzünden onu kaybettik belki kasıtlı belki de kasıtsız yapıldı ama O'nu kaybettik.O zamana kadar gündemde olmayan adam o gün gündemdeydi ama bu kez çok üzücü bir haberle, bunlar olmasaydı Londra'daki konserle gündeme gelecekti keşkede öyle olsaydı.Daha sonra Londra turnesi kapsamında yapılan hazırlıkların, provaların olduğu görüntüleri film haline getirip MJ anısına yapılmıştı, filmin adı ise;THİS İS İT bu filmi izlemeği her şeydem çok istemiştim.O'ndan geriye kalan tek şey o gülücüğü oldu son kez sahnede gördük bu filmde ama O'nu son kez izlemek her şeye değerdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder